فضای مجازی
استفاده درست از فضای مجازی
 
 
F-Secure_Anti_Theft_v6.2_(16211)_S60v5_www.MihanDownload.com.jpg
نرم افزار F-Secure Anti-Theft v6.20(16211) نرم افزاری جدید و فوق العاده کاربردی می باشد که برای گوشی های نوکیا منتشر شده است و با استفاده از این نرم افزار کاربردی می توانید به راحتی از گوشی خود در برابر سرقت و دزدی اطلاعات جلوگیری به عمل آورید.این نرم افزار دارای فرامین متعددی جهت کنترل گوشی و جلوگیری از سرقت آن می باشد که می توانید با ارسال هر یک از آنها توسط اس ام اس دستورهایی را بر روی گوشی اجرا کنید.برخی از این فرامین عبارت اند از :
- فرمان #LOCK# : به منظور قفل گوشی از راه دور
- فرمان #WIPE# : به منظور پاک کردن تمام اطلاعات گوشی از قبیل گالری ، فایل منیجر و...
- فرمان #LOCATE# : جهت یافتن محل گوشی درصورت گم شدن آن
- فرمان #THEFT CONTROL# : که بطور اتوماتیک هنگام سرقت گوشی و تعویض سیمکارت اجرا می شود.با اجرای این فرمان گوشی بصورت خودکار قفل شده و دیگر قابل استفاده برای شخص سارق نمی باشد.گزارش اجرای این فرمان توسط پیام کوتاه به شماره و یا شماره هایی که شما در برنامه داده اید ارسال خواهد شد.
نرم افزار فوق برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم ارائه شده است.این نرم افزار بصورت کاملا رایگان و ساین شده از سوی سایت سازنده ی آن ارائه شده و هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این نرم افزار کاربردی را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 


ادامه مطلب ...


بسیاری از گوشی های با سیستم عامل جاوا توانایی ساپورت بسیاری از فایل ها با فرمت های مختلف را ندارند. نرم افزار Anyview که به تازگی نسخه جدید آن با امکانات بیشتر نسبت به نسخه های قبلی روانه بازار شده، مشکل کاربران گوشی های جاوا را حل می کند. این نرم افزار دارای ویژگی های زیر است : - قابلیت مشاهده فایل های متنی مثل TXT, HTML, PDB ,UMD - پشتیبانی از استانداردهایی مثل UTF-8, GB2312 , Unicode - مشاهده کلیه فرمت های عکس ها - قابلیت پخش فایل های صوتی مختلف - امکان مشاهده و باز کردن فایل های زیپ - چندین تم مختلف با قابلیت Costumize

نرم افزار موبايل



دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 16:27 ::  نويسنده : حسین محمدی

جدیدترین نسخه ی نرم افزار KD Player قویترین Player برای انواع گوشی های جاوا در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. به همراه این نرم افزار در حدود 30 اسکین مختلف و بسیار زیبا با موضوعات متنوع از جمله اسکین iPhone , Vista , Walkman ارائه شده است.

نرم افزار پخش ام پي تري موبايل

 

  دانلود - حجم فايل 560 كيلو بايت

[ پسورد www.mihandownload.com به صورت حروف کوچک وارد کنید ]



دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 16:12 ::  نويسنده : حسین محمدی

mobile_photoshop_v1_0.jpg
نرم افزار Mobile Photoshop برای گوشی های همراه ساخته و منتشر شده است. این نرم افزار از برخی امکانات فتوشاپ برخوردار است که به کاربران این امکان را می دهد تصاویر خود را درون موبایل خود ویرایش کنند. نرم افزار Mobile Photoshop به صورت جاوا منتشر شده و در اکثر گوشی های همراه قابل اجراست. شما می توانید این نرم افزار موبایل را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
 


ادامه مطلب ...



pdfmobile.jpgفایل های متنی قابل حمل یا همان PDF امروزه کاربرد فراوانی دارد به طوری که تمامی اشخاص با هر نوع کاربرد از این فرمت استفاده می کنند.این نرم افزار به شما قابلیت خواندن و ویرایش فایلهای PDF را بر روی گوشی هایی که فاقد سیستم عامل هستند فراهم می سازد.



ادامه مطلب ...


دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : حسین محمدی
 
Eset_Mobile_Antivirus_PPC.jpg
قطعا تا به حال اسم آنتی ویروس قدرتمند Eset Smart Security را شنیده اید.امروز این انتی ویروس قوی را برای گوشی بسیا رقدرتمند sontericsoon Xperia آماده کرده ایم.توسط این آنتی ویروس قادر خواهید بود تا قسمت های مختلف گوشی خود را کنترل کنید.از جمله:فایروال و تماس ها و اسکن فایل ها و... .از جمله مزیت های این آنتی ویروس میتوان به توانایی آپدیت آن اشاره کرد.
دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...


دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 16:4 ::  نويسنده : حسین محمدی
 
Eset_Mobile_Antivirus_PPC.jpg
قطعا تا به حال اسم آنتی ویروس قدرتمند Eset Smart Security را شنیده اید.امروز این انتی ویروس قوی را برای گوشی بسیا رقدرتمند sontericsoon Xperia آماده کرده ایم.توسط این آنتی ویروس قادر خواهید بود تا قسمت های مختلف گوشی خود را کنترل کنید.از جمله:فایروال و تماس ها و اسکن فایل ها و... .از جمله مزیت های این آنتی ویروس میتوان به توانایی آپدیت آن اشاره کرد.
دانلود در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...



دانلود نرم افزار اندازه گیری ضربان قلب برای گوشی های آندروید
نرم افزاری که هم اکنون برای کاربران گوشی های آندروید آماده نموده ایم نرم افزاری است که موفق به کسب جایزه سلامت سال 2011 شده است.بله Instanse Heart Rate نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری ضربان قلب کاربران گوشی های آندروید است.برای اندازه گیری کافیست که شما انگشت خود را بر روی دوربین گوشی قرار داده و منتظر نمایش تعداد ضربان قلب خود باشید.این نرم افزار بر روی گوشی های با سیستم عامل اندروید 1.6 و بالاتر قابل اجراست.برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید...


ادامه مطلب ...


دانلود کتاب بسیار جالب و پر محتوا EbooK Magic نسخه دی ماه
در این پست وب سایت میهن دانلود نسخه ی جدیدی از یک کتاب بسیار جالب را برایتان آماده کرده ایم که قطعآ اکثر شما آنرا میشناسید و منتظر انشار نسخه جدید آن بودید. بلاخره نسخه دی ماه کتاب بسیار جالب و شگفت انگیز EbooK Magic منتشر شد. کتابی که هر ماه نسخه ی جدید آن مخصوص گوشی های موبایل منتشر می شود. اگر نسخه های قبلی این کتاب را خوانده باشید حتمآ می دانید که شامل چه بخش هایی است و اگر هم برای اولین بار است که با این کتاب مفید آشنا می شوید در زیر توضیحات کاملی در رابطه با بخش های مختلف آن قرار گرفته است. نسخه دی ماه شامل بخش های زیر می باشد:

ادامه مطلب ...


دسته : آنتی ویروس , آپدیت آفلاین آنتی ویروس  تعداد بازديد : 4173954

منبع : www.AsanDownload.com

به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر

Eset NOD32

  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.





ادامه مطلب ...


دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 10:39 ::  نويسنده : حسین محمدی
دسته‌بندی : موبایل| نقشه

دانلود Maverick Pro - نرم افزار نقشه و GPS موبایل

نرم افزار Maverick یک نقشه خوان و هدایت کننده با قابلیت نصب نقشه های آفلاین می باشد. از ویژگی های اصلی این نرم افزار می توان به قطب نما، قابلیت ذخیره مسیرهای رفته و خواندن نقشه ها به صورت آفلاین و آنلاین اشاره کرد. مخصوص گوشی ها اندرویید

 

دانلود با حجم ۱ مگابایت

پسورد فایل : www.kamyab.com

به نقل از پی سی دانلود

برای نصب نقشه های آفلاین، ابتدا نرم افزار Maverick را اجرا کنید و ببندید. پس از دانلود نقشه ی موردنظر، پوشه googlemaps را در داخل کارت حافظه در مسیر زیر کپی کنید:
maverick/tiles

اگر داخل کارت حافظه پوشه های ذکر شده موجود نبود، آنها را دقیقا با همان نام و رعایت حروف کوچک و بزرگ بسازید.



دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 10:34 ::  نويسنده : حسین محمدی

 

نرم افزار تکل به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن از اطلاعات لیگ برتر ایران باخبر شوید و تمام اطلاعات بازی ها را با کمترین زمان بدست آورید. این نرم افزار با فرمت جاوا بوده و به دلیل جاوا بودن برروی بیشتر گوشی های موبایل قابل نصب و اجرا می باشد.

 

 

 قابلیت های کلیدی نرم افزار موبایل تکل:
- پیش بینی بازی ها
- مشاهده تغییرات جدول رده بندی
- مشاهده وضعیت یک مسابقه
- مشاهده رویدادهای یک مسابقه
- مشاهده آمار فنی یک مسابقه
و…

همچنین با پیش بینی نتایج مسابقات می توانید امتیازات خود را افزایش دهید و در قرعه کشی که بین کسانی که پاسخ صحیح را داده اند شرکت کنید و  از جوایز نفیس بهره‌مند شوید.
نرم افزار موبایل تکل هم اکنون در دو بستر SMS و GRPS (از طریق اینترنت) قابل استفاده است.بزودی نسخه های اندروید و آیفون این نرم افزار نیز برای استفاده هم وطنان عزیز عرضه می شود.

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 



دسته‌بندی : جاوا| موبایل

دانلود بازی پرندگان عصبانی برای اولین بازی برای گوشی های غیر لمسی و با فرمت جاوا که می توانید این بازی فوق العاده زیبا و دوست داشتنی را با رزولشن ۲۴۰ در ۳۲۰ هم اکنون دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 



دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 10:32 ::  نويسنده : حسین محمدی
دسته‌بندی : بادا| جاوا| موبایل

پک ویژه بازی های جاوا برای گوشی های دارای پلتفرم جاوا با رزولشن ۳۶۰×۶۴۰ مانند گوشی های سیمبیان ۳ و سیمبیان anna و سیمبیان belle که این بازی ها بصورت گلچین انتخاب شده است و در قالب پک Java Game YekMobile Max  هم اکنون برای دانلود آماده می باشد.

 

 

سال تولید بازی : ۲۰۱۰-۲۰۱۱-۲۰۱۲
بازی هایی همچون : پازل، مدیریتی، اکشن، تست هوش، جورچین، ترسناک، استراتژیک، مبارزه، مسابقه، تیراندازی
شرکت بازی سازی : HeroCraft, Gameloft, NET Lizard, GlobalFun
فرمت : Java
رزولوشن: ۳۶۰×۶۴۰
زبان : انگلیسی و روسی
تعداد : ۱۳۴

 

 

 

 

 

  دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱۳۹ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 



دسته‌بندی : آموزشی| زبان

مجموعه آموزش زبان انگلیسی در خواب English After Sleep - ورژن کامل

دانلود با پارت های ۱۰۰ مگابایتی اضافه شد

آموزش زبان انگلیسی در خواب نام مجموعه ای است که در خواب زبان انگلیسی را به افراد آموزش می دهد. در واقع سازندگان این مجموعه مدعی هستند که وقتی شما در خواب به این مجموعه گوش می دهید، لغات و جملات زبان انگلیسی در ضمیر ناخوداگاه شما نقش می بندد و وفتی که از خواب بیدار می شوید معنی بسیاری از این لغات را می دانید. همچنین در ادامه توضیح داده شده که این صداها با تلفیق دو تکنولوژی زنده نمایی صحنه های صوتی در داخل جمجمه یا Binaural Sounds و تکنیک منحصر به فرد همسازی و همگامی مغزی Brain Synchronizing از طریق هدفون برای مغز هنگام خواب، قابل شنیدن می باشند و به دلیل همراه داشتن امواج خاص فعال سازی ذهن هنگام پخش درس ها، مغز شما را در عالی ترین شرایط کاری (یعنی درخواب و در زمان استراحت)‌ و به راحت ترین شیوه، با واژه ها و جملات اساسی زبان آشنا می سازد. وقتی که شما از خواب بیدار می شوید در کمال حیرت می بینید نسبت به روز قبل هزاران لغت جدید برایتان معنادار شده اند و به طور ناخودآگاه بخش اعظم مفاهیم مکالمات روزمره و نوشته های انگلیسی را درک می کنید. این مجموعه شامل سه سی دی بوده که مجموعه ای بی نظیر و کامل از ۱۸ درس و تمرین آموزش مکالمات زبان انگلیسی بصورت گفتاری با فرمت MP3 و قابل استفاده در تمام دستگاه های صوتی پخش خانگی به دو زبان فارسی و انگلیسی می باشد. همچنین متن درسها نیز به صورت فایل های آفیس و پی دی اف در داخل مجموعه قرار داده شده است. در ایران تبلیغات بسیار گسترده ای برای فروش این مجموعه صورت گرفت و هنوز هم بسیاری از سایت ها با قیمت های گران آنرا را به فروش می رسانند که شما میتوانید رایگان دانلود کنید از کمیاب

توضیحات تکمیلی سازندگان این مجموعه:
امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده و فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم می کند. حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد. اکنون فرض کنید با تکنیک ‌binaural صداهای آموزشی فضایی شوند. یعنی به شکلی درآیند که تمام محفظه اسکلت درون مغز را به سلطه خود درآورند و فرد خوابیده احساس کند که به جای یک صدای بیرونی از درون فضای سرش صداها بیرون می آیند (یعنی درست حالتی که انسان وقتی با خودش حرف می زند و گفتگوی درونی روزانه خود را شکل می دهد). در این حالت مغز انسان با لذت و شوق و آغوش باز تمام اطلاعات صوتی را بدون هیچ پیشداوری به درون حافظه عمیق و ضمیر ناخودآگاه ارسال می کند و چند ساعت بعد که فرد از خواب بیدار می شود می بیند به طور ناخودآگاه هزاران واژه و اصطلاح انگلیسی برایش آشنا و معنا دار شده اند و از همه مهم تر هنگام برخورد با یک مطلب احساس می کند که قبلا آن را جایی شنیده است و برایش بسیار آشنااست. با توجه به اینکه این شیوه یادگیری مستقیما در داخل مغز و سوار بر محمل امواج مغزی صورت می گیرد، اثر بخشی آن فوق العاده است. این در حالی است که درس های آموزشی انتخابی همزمان فارسی و انگلیسی هستند و در نتیجه فرد احساس می کند که درس های انگلیسی داده شده در حقیقت بخشی توسعه یافته از واژه نامه و دایره لغات فارسی او هستند و به قولی دیگر زبانی جدید نیاموخته بلکه همان زبان مادری اش را توسعه داده است که این شکل یادگیری زبان عالی ترین و صحیح ترین شکل ممکن برای آموختن یک زبان جدید است. مجموعه یادگیری انگلیسی در رویا با حضور بیش از پنجاه مهندس و روانشناس و زبان شناس تهیه شده است و در نوع خود عالی ترین شکل آموزش سریع زبان انگلیسی برای تمام سنین محسوب می شود.

 

 



ادامه مطلب ...




دسته‌بندی : ویرایشگر| گرافیک

دانلود CollageIt Pro v1.8.7.3522 - نرم افزار ترکیب تصاویر و ساخت کلاژ

CollageIt نرم افزاری آسان در زمینه ی ساخت کلاژ، دستکاری و تغییر بر روی عکس و تصاویر می باشد، به راحتی می توانید عکس های دیجیتالی خود را در اختیار دوستان و خانواده قرار دهید. تنها با چند کلیک و در عرض چند دقیقه می توانید مجموعه عکس های خود را آماده کنید. چه شما تازه شروع به این کار کرده باشید چه سال ها وقت در این زمینه گذاشته باشید. CollageIt عکس های خاص شما را به خاطرات گرانبها تبدیل می کند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CollageIt:
- ترکیب رنگ و افزودن افکت به صورت خودکار
- کاربری بسیار آسان
- آماده شدن عکس ها تنها در ۳ مرحله، افزودن عکس، اختصاص پارامتر، انتخاب پیش نمایش
- بهره مندی از ویژگی های پیشرفته و متفاوت
- بهره مندی از پنجره ی پیش نمایش
- بهره مندی از پارامترهای مختلف
- ذخیره ی عکس ها به فرمت های bmp ،jpeg ،png ،tga ،tif
- و …

 

 

راهنمای نصب

۱- نرم افزار را نصب کرده و سپس اجرا کنید.
۲- فایل Keygen.exe را از درون پوشه Keygen اجرا کرده و شماره سریالی تولید کنید.
۳- نرم افزار را با اطلاعات تولید شده توسط Keygen رجیستر کنید.

 

دانلود با حجم ۷٫۳ مگابایت

 

پسورد فایل : www.kamyab.com

به نقل از پی سی دانلود

http://www.kamyab.com/group-dl.jpg

رایج ترین مشکلات کاربران در دانلود فایل ها:

برای دانلود فایل ها حتما از نرم افزار Internet Download Manager استفاده کنید.

* اخطار Error 503 : شرکت های سرویس دهنده ایرانی برای استفاده کمتر از پهنای باند روشی را استفاده می کنند که شما دو فایل هم زمان را دانلود و لینک سومی اخطار Error 503 را می دهد و چون در کش سرور ذخیره شده شما نمی توانید دانلودش کنید. راه حل: لینک دانلود را در آخر آن یک علامت سوال اضافه کنید تا لینک شما Refresh شود مثال به این صورت : http://dl3.kamyab.com/90/10/WinRAR%204.10%20Final32-Kamyab.com.zip?

* Exract فایل ها : یک سری از کاربران در موقع Unzip یا Unrar می کنند اخطار :CRC Error یا Pasword Worring بر می خورند راه حل: تمامی فایل ها تست می شوند این مشکلات زمانی بر می خورید که فایل ناقص دانلود می شود . شاید از نظر شما کامل باشد ولی به علت Resume یک کیلوبایت دانلود نشده و فایل هم در حجم آن نمایش نمی دهد هر پارتی که اخطار می دهد را دوباره دانلود کنید و پسورد تمام فایل ها www.kamyab.com هست تمام حروف کوچک و بدون http:// می باشد.

* کرک یا رجیستر کردن فایل ها : فایل هایی که دارای کرک هستن قبل از باز کردن آنها از زیپ حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و یک سری از نرم افزار ها بعد از کرک باید حتما اینترنت خود را قطع کنید در غیر این صورت رجیستر نمی شوند.

* پارت ها یا قسمت ها : یک سری از فایل ها به علت حجیم بودن به پارت یا قسمت تقسیم بندی می شود که بعد از دانلود تمام قسمت ها آنها را در پوشه قرار دهید و شروع به بازگشایی آنها نمایید.

 

✔kamyab
  
  ۲۸ اسفند
  
143
 

,

,

,

,

,

,

,

,



دو شنبه 29 اسفند 1390برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : حسین محمدی

سرفصل اصلی: تاریخ اینترنت
هسته اصلی شبکه هایی که اینترنت را تشکیل می دهند اولین بار در سال 1969 به نام ARPANET توسط آژانس پروژه‌های پیشرفته دفاعی| آژانس پروژه های پیشرفته)) ، زیر نظر وزارت دفاع ایالات متحده بوجود آمد.

بعضی از تحقیقات اولیه در زمینه ساخت ARPANET شامل کار بر روی امکان گسترده کردن شبکه ها بر اساس تئوری صف بستن و سیستم سوئیچیگ بسته های اطلاعات بود.

در اول ژانویه سال 1983 ، ARPANET پروتکل اصلی شبکه خود را از NCP به TCP/IP تغییر داد و با این کار اینترنت به شکلی که ما امروز میشناسیم پدید آمد.

قدم مهم دیگری که در راه تشکیل اینترنت برداشته شده تشکیل مرکز ملی علوم بر روی اسکلت اصلی شبکه دانشگاهی بود که NSFNet نام داشت و در سال 1986 بوجود آمد. با این کار شبکه های مختلف و نا متجانس با موفقیت در غالب اینترنت با یکدیگر همساز شده و متصل گردیدند، شامل Usenet ، Fidonet و Bitnet .

در خلال سالهای دهه 1990 اینترنت کم کم و با موفقیت جایگزین اکثر شبکه های قبلی رایانه ای گردید. گسترش معمولا یا مشکل مدیریت مرکزی مواجه می شد چون طبیعت پروتکل های اینترنت به طوری بود که شرکت های سازنده را به هر چه بیشتر شرکت کردن در این کار تشویق کرده و همچنین از اینکه یک شرکت خاص بتواند به تنهایی در آن اعمال نفوذ کند و آن را در کنترل خود بگیرد جلوگیری می کرد.

 




ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 17:36 ::  نويسنده : حسین محمدی
بهترین نرم افزار قطب نما ارائه شده برای سیستم عامل سیمبین عرضه شد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به امکانات و ویژگی هایی فراتر از یک قطب نمای معمولی اشاره کرد. از جمله امکانات:

- موقعیت یابی منظم
- یکپارچه سازی نقشه های GPS
- دو تم متفاوت
- دو نوع نقشه
- و ...
 


 

Symbian^3 - UnSigned
سیستم عامل مورد نیاز: Symbian^3, Symbian Anna, Symbian Belle, MeeGo
قابل نصب و اجرا بر روی:

NOKIA: N8 | C6 | C7 | E7
N97 | N97 Mini | 5800
Satio Idou | Vivaz | Vivaz Pro


دانلود Dragon Sight Compass Pro 1.0

حجم فايل : 929 کیلوبايت


پسورد فايل ها :

www.ariamobile.net


نرم افزار هواشناسی

 YoWindow Unlimited Edition نرم افزاری برای نمایش وضعیت اب و هوا امروز و سه روز بعد ,دمای هوا , وضعیت وزش باد است که در صفحه دسکتاپ نمایش داده می شود البته این برنامه برای نمایش وضعیت هوا نیاز به اتصال به اینترنت دارد .همچنین نرم افزار فلش پلیر هم باید نصب باشد.

 

.

لینک دانلود با حجم ۴٫۱ مگابایت

.

رمز : www.2000download.ir

.


برچسب :

,

,

,

,

,



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 17:11 ::  نويسنده : حسین محمدی

•wimaxچگونه کار می کند ؟

 wimaxبر اساس همان قاعده WI-FI کار می کند وداده ها را به وسیله امواج رادیویی بین کامپیوترها منتقل می کنذ. یک کامپیوتر که به تجهیزات  wimaxمجهز شده است داده ها را ازیک فرستنده wimax دریافت می کند. ممکن است داده های ارسال شده برای امنیت بالا و جلوگیری از دسترسی سایرین رمزنگاری شده باشد. 

سریع ترین ارتباط  WI-FI سرعت 54Mbps  را فراهم می کند این در حالی است که wimax می تواند پهنای باند 70Mbps را فراهم کند که این پهنای باند بین کاربران مختلف که از این سرویس استفاده می کنند، تقسیم می شود طوری که سرعت برای کاربر نهایی تقریبا مانند سرعت ADSL  است .

• تفاوت اصلی بین WI-FI  و WIMAX:

تفاوت این دو در سرعت نیست بلکه درمحدوده تحت پوشش است .  WI-FIمحدوده  30 متری را پوشش می دهد در حالی که wimax می تواند تا شعاع 50 کیلومتری را سرویس دهد البته این محدوده در بهترین حالت به دست می آید وآب وهوا وشرایط جوی وشکل زمین و همچنین ساختمان های بلند در شعاع پوشش wimax تا ثیر دارند.

در فناوری wimax به جای نقاطی موسوم بهHotspot که در فناوریWI-FI به نوعی ساطع کننده امواج  بی سیم برقرار کننده اتصال با اینترنت بودند، از محوطه هایی موسوم بهhotzones  استفاده می شود که گستردگی و شعاع نفوذ بیشتری دارند.

با توجه به همپوشانی این ایستگاه ها، کاربران دیگر مجبور به ثابت ماندن در یک نقطه برای اتصال به شبکه نیستند و با خیالی اسوده می توانند ضمن قدم زدن یا حتی مسافرت درون شهری از خدمات متنوع اینترنتی بهره ببرند . 

•سناریوی یک ارتباط wimax:

برای دسترسی به یک سرویس wimax باید کامپیوتر مورد استفاده کاربر امکان دسترسی به شبکهwimax  را داشته باشد معمولا این دستگاه ها از سوی شرکت های ارائه دهنده خدمات به کاربران ارائه می شود.

نکته دیگر فاصله شما از ایستگاه سرویس دهنده است چرا که شما تنها در محدوده تحت پوشش شبکه می توانید از خدمات مورد نظر خود استفاده کنید.

برای راه اندازی سرویس ،شما می بایست هزینه های مربوطه را پرداخت کنید و همچنین کد های رمز دریافت و ارسال روی دیتگاه شما تنظیم شده باشد. حال به راحتی می توانید از اینترنت پر سرعت سیار خود استفاده کنید.

•استانداردهای wimax:

پروتکل های ارتباطی وایمکس تحت استاندارد 16/802 ، که توسط موسسهIEEE تعیین شده و به تصویب رسیده است عمل می کنند. این استاندارد دارای زیر مجموعههای گوناگون است که دو زیر مجموعه آن تاکنون به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته است:

16/802D ، که استاندارد ویژه  wimaxثابت است و هیچ گونه پشتیبانی از تجهیرات موبایل ارائه نمی کند، همچنین استاندارد16/802E ، که علاوه بر سایر ویژگی های wimax ثابت از تجهیزات موبایل نیز پشتیبانی کرده و از این رویه نام« wimax سیار» (  Mobile Wimax ) نیز شناخته می شود.

•اجزای wimax:

wimaxشامل دو قسمت عمده است:

1-دکل که همانند دکل های BTSهای موبایل است.  یک دکل wimaxحداکثر می توند 8000 کیلومتر مربع را پوشش دهد .

2-گیرنده wimax: گیرنده و آنتن آن که می بایست در اندازه های کوچک طراحی شده باشند و حتی مدل های PCMCIآن جهت نصب درلپ تاپ های وجود دارد.

•شکل دکل   wimax:

دکل های wimax با سرعت بالا یی به صورت مستقیم به اینترنت متصل می شوند.  اتصال این دکل ها به اینترنت می تواند از طریق ارتباطات با سیم مانند لینکهایE1 یا E2 صورت پذیرد.و یا اینکه از طریق ارتباطات بی سیم و مایکروویو صورت پذیرد.

وایمکس می تواند دو نوع متفاوت از سرویس بی سیم را ارائه دهد:

  1 -سرویس بدون  دید مستقیم:

  همانند سرویسWI-FI ، در این سرویس می توان با یک آنتن کوچک به شبکه متصل شد در این روش ،  کاربران wimax از فرکانس های پایین در گستره 2 تا 11 گیگاهرتز استفاده می کنند(مانند WI-FI ) ، ارسال موج کوتاه این امکان را فراهم می آاورد که امواج از موانع به راحتی عبور کنند و موانع شهری در ارسال آنها تاثیر کمتری بگذارد.

   2- سرویس با دید مستقیم:

دراین روش، یک آنتن در دید مستقیم دکل wimax قرار دارد  این روش نسبت به روش قبلی قوی تر و پایدارتر است و داده ها را با خطای کمتری ارسال می کند،  این روش از فرکانس های بالاتری برای ارسال داده ها استفاده می کند و می تواند تا گستره  66گیگاهرتز را برای ارسال استفاده کند. فرکانس های بالاتر امکان ارائه پهنای باند بالاتر را فراهم می نماید.

سرویس بدون دید مستقیم شعاع   6تا 9 کیلومتر ی را پوشش می دهد. ( حدود 65 کیلومترمربع تقریبا همانند محدوده تحت پوشش موبایل).  سرویس با دید مستقیم شعاع 50 کیلومتری را پوشش می دهد (حدود9300 کیلومترمربع ) که این محدوده بسیار وسیع است.

 

 

•مزایای wimax:

فناوری نوظهور  wimaxبه دلیل داشتن مزیت های ویژه از اقبال روز افزونی برخوردار شده است. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم وجود محدودیت مکانی:

 یکی از مزایای  wimaxنسبت به فناوری های قدیمی تر (نظیر wi-fi ( این است  wimaxمیتواند ورودی ای باشد که به کاربران اجازه می دهد بدون محدودیت در سراسر منطقه تحت پوشش اپراتور از سرویس  خود استفاده کنند. با این ویژیگی , اینترنت قابل جابجایی و حمل و نقل خواهد شد که این امر سرعت روی آوردن صاحبان کسب و کار به استفاده از مزیت هایی که اینترنت برای آنها فراهم می کند را بیشتر از پیش خواهد نمود.

امنیت بالا:

امنیت بالای انتقال داده که در این شبکه وجود دارد موجب می شود تا داده ها بهصورت رمز گذاری شده منتقل شوند و دسترسی به داده ها صرفا با داشتن مجوز مجوز مربوطه امکان پذیر باشد و مشترکان یک شبکه مخصوصا مشترکان سیار بتوانند در هر نقطه ای با داشتن اجازه اتصال به شبکه متصل شده و از امکانات ویژه آن بر خوردار گردند.

خدمات ارزش افزوده:

علاوه بر این ،در این تکنولوژی،استفاده از خدمات ارزش افزوده ای همچون تلفن اینترنتی ، شبکه اختصاصی مجازی، موسیقی، فیلم، تصویر،...)و بسیاری دیگر گنجاده شده است که این تکنولوژی را به یکی از رقبای جدی سیستم های تلفن ثابت، موبایل و دیگر فناوری های ارتباطی تبدیل کرده است.

کمک به ایجاد و گسترش شهرها یا شهرک های الکترونیکی نیز از جمله اهداف این تکنولوژی می باشد که امید است بدین وسیله بتوان موجبات آماده سازی چنین بستری را فراهم ساخت.

یکی اتز مزایا ی wimax تاکنون ،نقشی بوده است که این فناوری توانسته در برقراری ارتباط در زمان وقایع طبیعی ایفا کند. در سال ٢٠٠٤، شبکه wimax موجود در اندونزی تنها وسیله ارتباطی پس از خسارت های وارده بر اثر سونامی در این کشور بود. به علاوه پس از طوفان کاترینا در ٢٠٠٥، از wimax به عنوان وسیله ارتباطی در منطقه نیواورلئان استفاده شد.

• معایب wimax:

البته این تکنولوژی هم مانند فناوری های جدید دیگر با وجود امکانات خوب، ضرر هایی هم برای انسان ها دارد. مضراتی مانند آنتن های btsو مشکلات امواج الکترومغناطیسی ، در آنتن های wimax نیز وجود دارد . البته دامنه و فرکانس عادی این آنتن ها مضر نیست ولی بسیاری از شرکت ها برای بالا بردن برد هر دکل و افزایش فاصله آن با دکل مجاور، قدرت آنتن های wimax را با استفاده از دستگاه های بوستر (کمکی) افزایش می دهند که باعث تشدید قدرت آنها شده و این امر آثار جبران ناپذیری بر روی سیستم های عصبی و بدن انسان می گذارد



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 17:4 ::  نويسنده : حسین محمدی

برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ضمن تبریک پیشاپیش نوروز ۹۰ بر تمام ایرانی های عزیز کد جاوا اسکرپیت شمارش معکوس تا نوروز ۹۰ را برای شما عزیزان آماده نموده ایم.

کد شمارنده معکوس نوروز 90 برای وبلاگ

نکته : رنگ متن این کد به صورت پیشفرض مشکی انتخاب شده است در صورتی که مایل به تغییر این رنگ هستید در در زیر این مقدار را تغییر دهید “ForeColor = “000000 برای مثال در صورتی که رنگ قرمز مد نظر شما باشد بجای ۰۰۰۰۰۰ در کد شمارنده مقدار ff0000 را وارد نمایید تا شمارنده با رنگ قرمز نمایش داده شود.

در صورتی که سوال یا مشکلی بود تو نظرات بگید تا جواب بدم.



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 16:54 ::  نويسنده : حسین محمدی
FTP که مخفف پروتکل انتقال فایل می باشد به مدیران سرور ها این امکان را می دهد تا با استفاده از نرم افزارهای مخصوص ، فایلهای مورد نظر خود را به سرور انتقال دهند . استفاده از این روش مزیت های بسیاری دارد که از میان آنها می توان به بالاتر بودن سرعت نسبت به ارسال فایل با مرورگر و نیز کنترل داشتن بیشتر بر روی فایلها و پوشه ها اشاره کرد .Xlight FTP Server نام یکی  از نرم افزار های ساخت سرور اف تی پی می باشد که امروز قصد معرفی آن را داریم . این برنامه به خاطر حجم بسیار پایین خود ( کم تر از ۲ مگابایت ) از شهرت خاصی برخوردار است ؛ٰ اما با این وجود تمامی قابلیت های مورد نیاز یک کاربر را در خود گنجانده است . بیشتر نرم افزارهایی که برای تبدیل کامپیوتر به سرور طراحی شده اند به دلیل حجم بالای خود ،‌ استفاده بسیار زیادی از حافظه و CPU می کنند که این عامل برای پایداری یک Server به هیچ وجه خوشایند نمی باشد . Xlight FTP Server که قابلیت نصب و اجرا بر روی تمامی ویندوز های مایکروسافت را داراست با یک رابط گرافیکی ساده اما جذاب در استفاده از قابلیت های قرار داده شده به شما کمک می کند .
 
ادامه مطلب تبدیل کامپیوتر به سرور FTP با Xlight FTP Server 3.6.2


takmob


Internet Download Manger را می توان قدرتمند ترین

نرم افزار

در زمینه دانلود انواع مختلف فایل از

اینترنت

دانست. این نرم افزار با ویژگی های منحصر به فردی که دارد توانسته به عنوان بهترین برنامه در زمینه مدیریت دانلود ها، در میان کاربران رایانه جا باز کند. افزایش سرعت دانلود فایل ها از اینترنت، حجم بسیار کم نسبت به کارایی برنامه، قابلیت از سرگیری دانلود بعد از هر زمانی، کارایی ساده و محیط کاربردی ساده، قابلیت

دانلود

از سایت اشتراک گذاری صدا و ویدئو تنها بخشی از قابلبیت های این نرم افزار منحصر به فرد می باشد. همچنین برنامه Internet Download Manger قابلیت ست شدن و سازگاری با تمام مروگر های شناخته شده مانند Fire Fox,Opera,Internet Explorer,AOL,Msn Explorer,net Scape را دارد. یکی دیگر از قابلیت های جالب این برنامه پشتیبانی از زبان های مختلف به خصوص زبان فارسی می باشد که در صورت علاقه می توانید تمام محیط برنامه و دستورات آن را به صورت فارسی مشاهده کنید. سایت تک موبایل به کاربران خود پیشنهاد می کند که حتما از این برنامه برای مدیریت دانلود های خود استفاده کنند.



ادامه مطلب برنامه مدیریت دانلود ها در اینترنت با نسخه نهایی Internet Download Manger 6 08 build 9 final


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : حسین محمدی

 

قیمت ها از میان گارانتی های اصلی انتخاب و درج شده است. گوشی های بازار

معمولا با میانگین 10 تا 25 هزار تومان اختلاف قیمت به فروش می رسد. همچنین ممکن است گوشی های بدون گارانتی گاهی اوقات تا 100 هزار تومان با گوشی های گارانتی دار اختلاف قیمت داشته باشد. علامت - نشانگر کاهش قیمت و علامت + نشانگر افزایش قیمت و بدون علامت نشانگر ثبات قیمت نسبت به هفته گذشته است. علامت ؟ بیانگر آن است که گوشی مورد نظر به دلیل عدم عرضه از سوی نمایندگان قانونی با قیمت های متفاوت و غیررسمی ارائه می شود.



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 13:59 ::  نويسنده : حسین محمدی

گوشی شما با فناوری نانو خیس نمی شود
وقتی یک قطره آب روی یک برگ نیلوفر آبی می افتد چه می شود؟ این یک سوال فلسفی نیست، بلکه پدیده ای طبیعی است که دانشمندان آن را مطالعه کرده و صدها سال سعی می کردند آن را به عنوان یک پدیده منطقی و عقلانی معرفی کنند. قطره آب می افتد، می جهد و بدون بر جای گذاشتن هیچ اثری از خود می غلتد، برگ را تمیز می کند و جذب نمی شود.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 13:57 ::  نويسنده : حسین محمدی

کشنبه, 27 آذر 1390 ساعت 21:18 مدیریت سایت

فرستادن به ایمیل چاپ مشاهده در قالب PDF

دانلود تقویم 1391

تقویم 91

دانلود تقویم  1391

تقویم 1391 - تقویم 91 - تقویم سال 1391 - تقویم سال 91 - تقویم فارسی

تقویم شمسی و میلادی و قمری 1391 - تقویم شمسی و میلادی و قمری 91

لطفا برای دانلود ابتدا وارد سایت شوید

 

 

 

دانلود تقویم 1391

 



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 13:51 ::  نويسنده : حسین محمدی

پنهای باند در ایران بیش از 10برابر قیمت جهانی است

بیشترین مشکل موجود بر سر راه شرکت ‏های pap در نرسیدن به اهداف ‏شان ، مربوط به بسترهای مخابراتی است . دکتر محمد اسمی ، عضو انجمن شرکت ‏های اینترنتی ایران ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب، اظهارداشت: در هیچ جای دنیا شرکت ‏های pap ملزم نیستند در همه مراکز مخابراتی ساختار فنی ایجاد کنند، چراکه این مسئله هزینه بسیاری برای شرکت ‏های در بر خواهد داشت . وی ، با بیان این که بستر ngn امکان فعالیت و سرویس ‏دهی هر شرکت را در هر نقطه ‏ای از کشور فراهم می ‏کند، یادآور شد: شبکه ngn می ‏تواند بسیاری از مشکلات فعلی شرکت ‏ها را حل کند .



ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 13:47 ::  نويسنده : حسین محمدی

عضو هیات مدیره انجمن شرکت ‏های اینترنتی: عدم تدوین قانون مشخص و شفاف از جمله مشکلات اینترنت پر سرعت در کشور است و قیمت بالای adsl استقبال کاربران را کاهش می ‏دهد.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 10:50 ::  نويسنده : حسین محمدی

رفند موبایل : حتما برای بعضی دوستان پیش اومده که سیم کارت ایرانسل خودشون رو که ممکنه شمارش دست خیلی از دوستانشون باشه رو گم کرده باشند , در این موقع خیلی ها قید اون سیم کارت رو میزنن , اما حالا بایک ترفند ساده میتونید شماره سیم کارت ایرانسل خودتون پس بگیرید که می توانید این ترفند را از سایت میهن دانلود مشاهده نمایید.

 

مشاهده ادامه مطلب آموزش بازیابی شماره سیم کارت گم شده ایرانسل


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 10:23 ::  نويسنده : حسین محمدی

اس ام اس عید نوروز ۹۱

پیامک مخصوص برای تبریک عید نوروز امسال سال ۱۳۹۱ برای شما عزیزان اماده کردم امیدوارم از پیام های که اماده کردم خوشتون بیاد . فقط نظر یادت نره .

sms eide nooroz 1391 اس ام اس عید نوروز 91

 




شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 10:19 ::  نويسنده : حسین محمدی

با سلام

امروز یک نرم افزاری برای شما کاربران پی ۳۰ یوزر اماده کردم که امیدوارم مورد پسند همه شما باشه . امروز دیگر فلش یا رم سوخته خود را دور نیندازید انها قابل تعمیر توسط خود شما هستن یک نرم افزار کم حجم به نام jetflash online هست که این کار رو انجام داد .

jetflah online دانلود نرم افزار تعمیر فلش مموری سوخته




شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 10:5 ::  نويسنده : حسین محمدی

نرم افزار Talking Parrot v1.0.3 یک نرم افزار سرگرمی و جالب میباشد . این طوطی قادر است سخنان شما را تکرار کند و انیمیشن های جالبی انجام دهد . هم اکنون میتوانید این نرم افزار را برای گوشی های آندروید از پرشین موب دریافت کنید .

منبع : www.PersianMob.Net
  • دانلود
  • حجم: 168 کیلوبایت
  • رمز: www.persianmob.net

 

مشاهده ادامه مطلب نرم افزار جالب طوطی سخنگو Talking Parrot v1.0.3 - آندروید

کیبرد فارسی برای UIQ۳

  • سه شنبه 1 فروردين 1391(بازدید ),
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
  • نظر بدهید
  •  

 

این Keyboard فارس که برای گوشیهای M۵۰۰ و M۶۰۰ و P۹۹۰ و و W۹۵۰ و W۹۶۰ و W۹۸۰ و G۷۰۰ و G۹۰۰ و تمامی گوشیهای UIQ۳ است یکی از کاربردیترین های نرم افزار UIQ۳ محسوب میشود.

 

سایت تخصصی موبایل - کیبرد فارسی برای UIQ3 - www.Takmob.Net
عکس : بوسیله برنامه Capture Screen

 

حجم کل : ۳۰ KB

نوع فایل : کیبرد فارسی برای UIQ۳

پسوند : .HTML
تعداد : ۱

فایل مرتبط : فونت فارسی برای UIQ
مشاهده ادامه مطلب کیبرد فارسی برای UIQ۳


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:46 ::  نويسنده : حسین محمدی

با سلام:یکی از دوستان ایمیلی زده بود و ازم خواسته بود که درباره Remote Desktop  مطالبی براش در وبلاگ بزارم.



ادامه مطلب ...


 

این مطلب به طور مستقیم از سایت مایکروسافت نقل شده است و بدیهی است که اصل مطلب به صورت انگلیسی بوده و اینجانب به دلیل احساس مفید بودن مطلب نسبت به ترجمه مطلب اقدام کرده ام. شاید در ترجمه برخی مفاهیم مشکلی وجود داشته باشد. لذا از شما دوستان عزیز خواهشمندم در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در متن انگلیسی با ترجمه آن، آن را اطلاع دهید تا مطلب مفیدی برای سایر کاربران علاقه مند باشد. برای مشاهده اصل متن (به صورت انگلیسی به نقل از سایت مایکروسافت) و مشاهده تصاویر راهنما، روی لینک دانلود مقابل کلیک کنید.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:38 ::  نويسنده : حسین محمدی

نام کتاب: آموزش اتصال به اینترنت از طریق GPRS گوشی
زبان کتاب: فارسی
نوع فایل: PDF
حجم: ۲٫۰۴ مگابایت
تعداد صفحات: ۱۵ صفحه
کد: ۰۰۱۲۷
03 آموزش اتصال به اینترنت از طریق GPRS گوشی



ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:31 ::  نويسنده : حسین محمدی

 

 

نوشته شده در تاريخ ۱۹ دى ۱۳۸۹ توسط انسيه اسدپور | نظرات (4)

GPRS در واقع روشي نوين براي ارسال داده‌ها از طريق تلفن همراه است و استفاده از اينترنت را در هر زمان و مكان و به صورت 24 ساعته از طريق لپ تاپ با در اختيار داشتن ديتا كارت، رايانه دستي (PDA) يا مرورگر WAP روي گوشي موبايل مشترك فعال مي كند و كاربر مي تواند حتي در هنگام حركت و رفت و آمد به شبكه جهاني اينترنت متصل شود.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 9:12 ::  نويسنده : حسین محمدی

سلام خدمت همه ی کاربران عزیز...

                                                    *********عیدتون مبارک****************

!....منتظر اتفاقات جدید در وبلاگ در سال 91 باشید....!



شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 8:43 ::  نويسنده : حسین محمدی
۱-نگاهی به صفحه کلید خود بیندازید ، مطمئنأ سه کلید NumLock, CapsLock و Scroll Lock را به همراه LED هایشان دیده اید. در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید این 3 کلید را مدیریت کنید. بدین شکل که تعیین کنید کدامیک هنگام روشن کردن سیستم ، به حالت روشن باشند و یا خاموش. همین طور این کلیدها را به صورت همزمان روشن کنید.
۲-بارت کوکی Cookie را در دنیای اینترنت امروزی به خاطر کاربرد زیادشان احتمالا شنیده اید. کار اصلی کوکی ها به زبان ساده ذخیره اطلاعات وارد شده توسط شما در سایت های مختلف است. به خاطر وظیفه حساسی که کوکی ها بر عهده دارند طبعأ مسئله امنیت برای آنها بسیار مهم است. در این ترفند قصد داریم تا شما را با نحوه مدیریت صحیح این کوکی ها و حفاظت اطلاعات شما در مرورگر اینترنت اکسپولرر که وظیفه فراخوانی این اطلاعات را دارد آشنا کنیم.
۳-List زیادی در نرم افزار یاهو مسنجر دارید و ممکن است هنگام مشاهده افرادی که آنلاین هستند به مشکل بر بخورید. در این ترفند قصد داریم روشی را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تنها با استفاده از دو کلید کیبورد لیست خود را منظم کرده و افراد آنلاین را در یک قسمت مشخص کنید.

۴-ممکن است شما نیز در گروه های مختلف وب سایت یاهو عضو شده باشید. این گروه ها روزانه ایمیل های بسیاری را از طرف اعضای خود برای شما میفرستند. ممکن است از نامنظم بودن این ایمیل ها و پر کردن Inbox میل شما گله مند باشید. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که با استفاده از آن میتوانید ایمیل های ارسالی از طرف گروه ها را جوری تنظیم کنید که همگی به یک بخش بروند.
۵-در صورتی که تاکنون با شبکه های محلی کار کرده باشید ، مطمئنأ فولدرهای مختلفی را به اشتراک گذاشته اید و به اصطلاح Share کرده اید. در این ترفند قصد داریم یک روش ساده را به شما معرفی کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید تمامی مسیرهایی را که از سیستم شما به سیستم های دیگر به اشتراک گذاشته شده اند را مشاهده کنید و در صورت عدم نیاز ، آنها را غیرفعال کنید.

۶-موس ، این قطعه کوچک همیشه حاضر در کنار کامپیوتر شما! استفاده از ماوس تقریبا به بخشی جدانشدنی و معمول در کار با کامپیوتر تبدیل شده است. اما این موجود کوچک نیز برای خود ترفندهایی بسیار کاربردی دارد. به خصوص برای افرادی که کار با کامپیوتر بخشی از زندگی روزانه شان است. این ترفند ها تا حدودی پزشکی نیز هستند و میتوانند بسیار به شما کمک کنند.

۷-اگر علاقمند هستید که آیکونهای ویندوز را با کمی کیفیت بالاتر و جزئیات بیشتری ملاحطه نمائید از این روش استفاده کنید در نتیجه ویندوز آیکونها را با تمام کیفیت خود نشان میدهد.



ادامه مطلب ...


شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 8:35 ::  نويسنده : حسین محمدی

راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Mozilla Firefox


پس از انتشار مقاله “

راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Google Chrome

” که بسیار مفید و عالی نوشته شده بود، تصمیم گرفتم که جای مرورگر محبوب فایرفاکس را خالی نگذارم و برای شما یک مقاله در همین موضوع



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فضای مجازی و آدرس majaze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 1256
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی


کد شمارش معکوس سال نو



:آدرس سایت فیلتر شده

دریافت کد