فضای مجازی
استفاده درست از فضای مجازی
 
 
دو شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, :: 10:31 ::  نويسنده : حسین محمدی
دسته‌بندی : جاوا| موبایل

بازی آسفالت ۶ یکی از محبوب ترین و پر گرافیک ترین بازی های آندروید بر روی اسمارت فون هاست.
این بار شرکت گیم لافت این بازی زیبا را با فرمت جاوا با گرافیکی قابل قبول برای گوشی های موبایل معمولی ارائه کرده است.امید واریم این بازی را دانلود کنید و از آن خوشتان بیاید.

 

 

 

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۱ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 

 



دو شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 11:29 ::  نويسنده : حسین محمدی
دسته‌بندی : امنیتی| نرم افزار| هک و جاسوسی

Eltima Advanced Keylogger 2.2.9.110 یک ابزار جاسوسی بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه صبط و ذخیره سازی تمامی کارهای انجام شده با سیستم می باشد. شما با استفاده از این برنامه براحتی می توانید در زمانی که در منزل و محل کار حضور ندارید و ممکن است کسی با سیستم شما کار کند و یا اینکه اگر مایلید تمامی حرکاتی که فرزندان شما در زمان استفاده از اینترنت انجام می دهند را زیر نظر داشته باشید می توانید از این برنامه استفاده کنید. این برنامه می تواند تمامی کلیدهای تایپ شده توسط کاربرها را ضبط و ذخیره کند. یعنی شما به آسانی می توانید تمامی اطلاعات را در این برنامه مشاهده کنید. این برنامه پس از اجرا شدن قادر است تا بصورت خودکار تمامی سایت های باز شده , تمامی پسوردهای موجود در سیستم , فیلم ها و موزیک های اجرا شده و… را ضبط و ذخیره کنید.

 

 

امکانات نرم افزار Eltima Advanced Keylogger 2.2.9.110:

  • ضبط رمزهای عبور برای وارد شدن کاربران به ویندوز.
  • ضبط تمامی تایپ های کاربران کامپیوتر.
  • مسیریابی تمامی وب سایت های بازدید شده.
  • عکس برداری مخفی از دسکتاپ.
  • بررسی مخفیانه فعالیت های Clipboard.
  • مخفی برای تمامی افراد به جز شما.
  • بررسی ایمیل و نرم افزارهای پیام رسان.
  • ارسال گزارش به صندوق ایمیل شما بدون نمایش هیچگونه هشدار.
  • رمزگذاری اطلاعات ضبط شده تا فقط شما بتوانید آنها را مشاهده کنید.
  • محافظت از نرم افزار با رمز عبور تا تنها شما بتوانید تنظیماتش را تغییر دهید.
  • تصادفی کردن نام فایل های نرم افزار برای غیر قابل تشخیص بودن روی کامپیوترها.
  • حذف خودکار در صورت درخواست شما.
  • بررسی تمامی اکانت های کاربری در سیستم شما.

 

 

دانلود رایگان و مستقیم با حجم ۵ مگابایت

رمز فایل : www.kamyab.com

 



دو شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, :: 10:27 ::  نويسنده : حسین محمدی
دسته‌بندی : آموزشی| زبان| ویژه

دانلود آموزش زبان نصرت

دانلود فرمت Mp3 و همین طور پارت های ۱۰۰ مگابایتی اضافه شد.

آیا واقعا میخواهید انگلیسی را بیاموزید ؟ به همان سادگی که فارسی صحبت میکنید بدون ترس و خجالت . بدون نیاز به تمرین خواندن و نوشتن . بدون نیاز به معلم . با روش اعجاب آور نابغه زبان شناس انگلیسی و فارسی شده توسط اعجوبه تقویت حافظه و ابداع کننده روشهای نوین تند خوانی ایران استاد نصرت
این متد را یک نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده
شما بعد از تهیه این بسته (چه به صورت دانلودی و یا خریداری شده) که بصورت ۴۵ عدد نوار ضبط صوتی یا ۴ عدد cd شامل ۹۰ فایل mp3 هست و گوش کردن طبق متد به آن چه چیز می آموزید و چه تغیری در زبان شما روی میدهد .؟ شما به راحتی فیلم های آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید . شما به راحتی به انگلیسی صحبت میکنید و کاملا میتوانید ارتباط برقرار کنید . احساس میکنید معجزه ای روی داده است . چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خودباور کردنش کمی مشکل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید . نصرت معتبر ترین موسسه تند خوانی و زبان کشور است . آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین میکند . چنین انسانی بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمیگیرد . این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور ( بیشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است
نه نیاز به تمرین هست . نه نیاز به دوباره گوش کردن . نه نیاز به نوشتن . در واقع شما سعی نمیکنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرار گیری کلمات و جملات آن با فاصله های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می آموزد.

اینبار در کمیاب این اموزش زبان فوق العاده را به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که مجموعه کاملتر آن بهمراه کتاب آموزشی را می توانید خریداری کنید.



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فضای مجازی و آدرس majaze.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 162
بازدید کل : 1258
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران

دريافت كد بازی آنلاين تصادفی


کد شمارش معکوس سال نو



:آدرس سایت فیلتر شده

دریافت کد